Vi har innført et system for avviksbehandling i BigApp som er enkelt å lære, enkelt å bruke og enkelt å forstå.
Det reduserer behovet for manuell registrering og sikrer gjennomføring av planlagte oppgaver
En avviksbehandling består av:
- Avviks beskrivelser, koder og referanser til bilag og ansvarlige personer
- Oppgaver: Hvem gjør hva, tidsfrist, status og resultat.
- Kostnader: Registrer kostnadene forbundet med avviket.
- Årsaks beskrivelse, fritekst og koder.
- Korrigerende tiltak, fritekst og koder.
Avviksbehandling kan være frittstående eller knyttet mot følgende:
Prosjekt | Kunde | Leverandør | Vare |
Ordre | Følgeseddel | Bokf. salgs faktura | Bestilling |
Kjøpsmottak | Bokf. kjøpsfaktura | Monteringsordre | Bokf. Mont. ordre |
Individ | Kontrakt | Service | Reparasjon |
Prod. ordre | Service ordre | Bokf. Servicefakt. | Servicevare |
Start | Tegning | Tegningsrevisjoner |
Fra bilagene kan avvik opprettes direkte slik at vi arver mest mulig data og minimerer registreringsarbeidet (Alt+Q, skriv "opprett avvik").
Send e-poster direkte fra avviket og hold oversikt over sendte elementer.
Knytt dokumenter til avviksbehandlingen. I denne forbindelse vil vi sterk anbefale bruk av SharePoint Connector vi forhandler.
Løsningen er selvforklarende og behovet for opplæring minimalt.