Start er vårt tilbygg på Business Central for å gi løsningen Hovedprosjekt- og bedre CRM/ Salgsstøtte funksjonalitet.
Start - Hovedprosjekt.
Fra start opprettes Prosjekter, Tilbud, Ordre, Faktura, Kreditnota også videre som merkes med Start nummeret. Alt som gjøres rapporteres tilbake til start og på den måten får man et totalbilde både på aktivitet og økonomi.
HakkeBakken Industriområde opprettes som en START. Herfra opprettes Prosjekt A til Ole A/S, Prosjekt B til Kari A/S og Salgsordre nr. 100 til Siri A/S. Alle er tilknyttet samme START og vi har et totalbilde på aktivitet, kostnader og inntekter,
Start - CRM.
START opprettes, oppgaver tildeles, fordeles og følges opp. Nyhetsbrev lages og sendes. Generer leads fra database eller google søk, lag mal for tilbud og masseopprett tilbud til valgte leads. Firmaopplysninger fra Brønnøysund (norske selskaper). Jobb med pipeline for tilbud og prosjekter i tilbudsfase.
Fra kundekortet i løsningen får vi oversikt over hvilke START en kunde er knyttet til. Det trenger ikke være noen, det kan være en eller mange.
Konklusjon.
Start er det du vil det skal være og er meget brukervennlig. Lages det kjøreregler for bruk vil dere lykkes. Det er vi sikre på!
Det er ikke nødvendig, men vi anbefaler dette brukt sammen med en SharePoint Connector og integrasjon mot creditsafe for kredittvurdering . Da får man skikkelig fart på sakene!